Alla inlägg den 17 november 2014

Av marie75 - 17 november 2014 19:59

Hahha vem tog min vältränade mage ifrån mig :) fick en smärre chock när jag tittar på bilderna från i sommar... De är väldigt tur att jag dessutom inte har gått upp i vikt... Vikten har jag nästan hållt helt och hållet... Men nu är det dax att sätta igång och göra min träning! Jag är ordentligt svettig i kväll kan jag säga! Det har varit diskotek här hemma till min träning.. Letat efter lite roliga övningar.. Är de någon PT som läser min blogg så hör gärna av dig med tips och råd. Tack! Du kanske till och med behöver någon att peppa :) så kan vi lägga upp träningen på en seriös nivå här ;) Hör av dig om du är intresserad :) Tack!

Nu ska jag helt klart gå och duscha !


// Miee

Av marie75 - 17 november 2014 16:47

Nu lyser jag med en massa reflexer! Nu blir de Pw i höst mörkret.. med spotify i öronen.... Igår fick jag tillbaka rätt energier. Tack finaste för de! Nu önskar jag alla en skön och underbara kväll! // Miee

Av marie75 - 17 november 2014 13:19

[Bild]

Ikväll ska jag väga in mig.. Och börja med min mentala träning igen! Jag va och lämnade tillbaka mina älskade skor, som va så sköna men som gick i sönder... Så nu är det bara till att börja leta efter nya.. Jag kommer att skriva in mig på ett träningcenter i Malmö igen.. Jag trivdes så grymt bra och saknar min träning. Efter allt som varit så måste jag börja priotera mig själv igen... Så nu är jag tillbaka till rätt fokus... Jag tror faktiskt inte de finns något som får mig att må så där riktigt bra som min träning så nu är det dax att sparka igång mig själv.. Ska dock träna på egen hand tills ortopeden har undersökt min fot men träningen hemma, påverkar inte min fot... Så nu är det schema igen som ska följas :) med mat och träning!


// Miee

Av marie75 - 17 november 2014 06:31

Jag kramar dig igenom universum...


Nu är det Måndag! En ny början och en nystart! Jag jobbade igår kväll och jag har aldrig ifrågasatt min adliga förmåga och jag gör det inte nu iheller eftersom jag vet att jag gör ett fantastiskt jobb! Trotts konflikt inom mig själv till Andevärden så kommunicerar vi bra tillsammans utåt och nu har jag tagit beslutet att jag helt och håller ska fokuserar på att ha min andliga sida som ett jobb och luta mig tillbaka i den känslan! Veckan rullar på med harmonin och sinnersro... Jag har gjort upp en ny plan... Det blir till att tillvara på alla underbara människor som faktiskt bara finns här! Jag är tacksam och jag älskar er, alla som finns här hos mig... Tack för alla fina och varma ord som jag har fått ifrån er mina piloter!!! Ni är kärlek för mig, glöm aldrig de!

Önskar er alla en underbara dag... Fånga dagen // Miee


Kärlek föder Kärlek!!

Ovido - Quiz & Flashcards