Alla inlägg den 12 november 2014

Av marie75 - 12 november 2014 20:58

Att vara glutenintolerant innebär alltid en fara! Du måste alltid lästa på förpackningarna... Den smyger alltid in allt möjligt " skit " i allt nu för tiden! Frågan är bara varför? Om det är en dålig vana företagen har som producerar allt det där som ska bäras hem ifrån affären... Jag har gått med i celiaki gruppen på fb! Vilken bra sida kan jag säga! Jag får till mig väldigt bra information och även tips på hur jag ska eller inte ska göra... Jag är väldigt tacksam för alla tipsen som flödar där!


Nu ska jag faktiskt krypa ner och sova.... En lång dag väntar imorgon....


Sov gott kära ni ..... Miee

Av marie75 - 12 november 2014 17:33

Har ni tänkt på en sak.... Att du inte rädda liv igen att varna andra att det finns poliskontroll där du just kört för bi.... Om någon ringer och säger att din son eller dotter blivit på körd kvarteret länge bort.... Vad gör du då? Lever med ångest resten av ditt liv? Om det finns narkotika och vapen i bilen så kör ju inte dom iheller på vägen du precis gått ut med en varning  om.... Du som förälder eller anhörig vill inte leva med denna skulden.... Så snälla låt polisen få göra sitt jobb och få tag i dessa som faktiskt inte ska sitta bakom ratten!

Tack! Kärlek till er - Miee

Av marie75 - 12 november 2014 12:25

Det rivs tydligen för fullt i Trelleborg just nu... Min gamla skola från högstadiet går i graven idag... Många otroligt många minnen kommer upp... Om kommunen hade lyssnat på våra signaler när vi gick där som blev sjuka, så hade Köpingeskolan kunnat leva kvar... Mögel på väggarna som Målar linjen fick i jobb att måla över! Jo då så att... Vi va väldigt många på 90 talet som fick astma, och mögel allergi när vi gick på skolan men ingen tog oss på allvar! Idag rivs skolan... Väldigt konstigt när det faktiskt har saknats högstadiet väldigt länge i kommunen... Tack iallafall rektors område 3 för tiden på köpingeskolan och alla vänner jag faktiskt fortfaranden har kontakt me... Minnena kommer alltid att finnas kvar!


/ Miee

Av marie75 - 12 november 2014 07:02

Godmorgon kära ni! Idag är det mys frulle hemma i soffan till tv 4! Älskade sovmorgon du är verkligen välkommen! Det är full rulle från 5 på morgonen tills jag stupar på kvällarna! Nu kör jag tre dagar till sen är det helg! Jag får faktiskt inte tid till att göra mycket som jag faktiskt vill lägga energier på...


Önskar er en härligt och kärleksfull dag. Va rädda om er kära ni!

Kärlek - Miee

Ovido - Quiz & Flashcards