Alla inlägg den 26 november 2014

Av marie75 - 26 november 2014 19:04

Kära läsare.. Hoppas att allt är bra med er! Nu tackar jag denna veckan för två dagar på förskolan! Jag ska även imorgon sitta i Representantmöte hela dagen. Imorgon blir vi många :) Det är väldigt trevligt att träffa alla fackliga kollegor igen. Två dagar denna veckan :) super trevligt. Sen är det festligheter på kvällen med mina kollegier på jobb! Ser verkligen fram emot dessa två dagarna som kommer nu.., längtar till Fredag :)


Önskar en underbar kväll / Miee

Av marie75 - 26 november 2014 05:55

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Jag har sovit som en prinsessa i natt... Mitt liv är inne i ett flöde av så mycket upplevelser själsligt och känslor och det är så häftigt ! Att får till sig detta och känna hur min kropp bara följer me är ännu häftigare.. En högre känsla och en känsla av villkorlig kärlek på en högre nivå! Att få uppleva denna känslan är verkligen magiskt ! Jag är så tacksam att jag får känna denna känslan och uppleva denna tillsammans me dig! Tack !!


Önskar alla en underbara dag. Fånga dagen // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards