Alla inlägg den 21 november 2014

Av marie75 - 21 november 2014 20:31

Ikväll har det varit Sojkas'Forever party! Helt underbar kväll med massa mys. Det har smakats på goda proteindrinkar och varit visning på massa trevliga julklappstips . Tack fina Sojka för en jätte trevlig och mysigt kväll. Nu blir det ännu mer mys!

Trevlig kväll kära ni // Miee

Av marie75 - 21 november 2014 16:25

Jag är helt klart lyckligt lottad... Jag har verkligen fantastiska vänner runt omkring mig. Jag är så stolt och lycklig!

Dagen idag har varit mycket bra.. Helt fantastisk och mycket givande dag! Tack kära kollegier för denna dagen och tack till våran chef!


Nu ska jag träffa bästa Sojka! Tack underbara vännen för att du finns!
Ikväll blir det Julmys :) med överraskningar.. Kommer bilder lite senare :)


Trevligt kväll // Miee

Av marie75 - 21 november 2014 07:24

Du har väl inte missat Theflagshipscompany 25 procents rabatt :) gå in och titta på deras snygga och sköna barnkläder i mycket bra kvalitet

Av marie75 - 21 november 2014 07:02

Godmorgon kära ni! Tusen och åter tusen tack! Ni lyfte min blogg på bloggplatsen igår! Plats 20 låg jag på när jag somnade igår kväll! 164 st läsare det är stort för mig, så åter ett stort tack kära ni! Jag är veklingen super glad!

Idag har vi stängt på jobb och det ska skrivas så pennan glöder idag på våran utv dag.


Fredag härliga fredag! Du är verkligen varmt välkommen. Kalendern är full av spännande saker och tyvärr måste jag avboka massa saker just nu, som jag vill vara med på.. Allt verkar komma samma dagar.... Alla event och inbjudningar jag får är verkligen super kul, så tack kära ni för att jag finns med i era tankar. Det är absolut inget personligt att jag tackar nej till er, hade jag kunnat så hade jag varit på allt samtidigt :::)))så tack kära ni!

Nu sänder jag massa kärlek till er och önskar er alla en underbar dag... Kärlek föder verkligen kärlek!


Fånga dagen // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards