Alla inlägg den 16 november 2014

Av marie75 - 16 november 2014 21:14

Tack för att du fick mig att lee i kväll.. Tack för din värmande ord..

Tack för att du finns !!



Miee /

Av marie75 - 16 november 2014 18:51

Vecka 47 står och vill komma in... Och jag välkomnar dig av hela mitt hjärta! Har avbokat hela nästa veckas måsten! Ska sätta mig och göra ett nytt schema för denna veckan som kommer... Jag ska ladda om med mycket mer kärlek och fantastiska människor i mitt liv! Jag ska bara göra ännu mer saker som gör gott i själen! Jag ska njuta ännu mer och va!!! Fånga dagen på ett helt annat sätt än tidigare! Jag ska ta andra vägar och och helt klart öppna fler dörrar! Jag ska njuta ännu mer av människorna i mitt liv. Jag ska ta till vara på mer kärlek än tidigare. Leva i nuet mer än vad jag gjort tidigare... Jag ska njuta och leva... Och jag ska dö lycklig... Jag ska njuta så länge jag lever som Erik Ståhl säger och gör! Jag ska satsa på helt andra saker än tidigare och jag lovar att jag ska se helt andra saker än tidigare. Och jag ska inte öppna varje dörr för att jag är nyfiken... Nej... Nu är det dax att släppa taget och ta nya tag!


// Miee

Av marie75 - 16 november 2014 07:55

Det har verkligen blåst under fötterna på mig och jag har verkligen fått känna på hur det känns att städa ut det där som jag ville hålla kvar i min hand... Nu är det dax att gå vidare och jag reser mig igen... Jag står upp med fötterna på min egen mark. Jag är stark och när jag som bäst behövde en fam så fick jag krya in och gråta och känna att det va tryggt och varmt. Livet överraskar mig fullständigt och ödet lika så. Nu är det är det dax att vända blad och möta en ny dag. Jag tror att det blir en runda ner till havet idag! För att rensa ut det där sista tankarna... Jag har rensat ut väldigt mycket på ett dygn... Och nu är det dax att göra min resa tillsammans med er som verkligen har hållt mig i eran fam! Tack för att ni står upp och tog emot mig när jag ramlade. Jag är så tacksam för eran styrka när jag va tvungen att släppa taget om min. Igen storm kan slå i sönder mig ,men den kan få mig väldigt ledsen och den kan få mig att bli sårar men min mentala styrka kommer aldrig svika mig!

Va rädda om er och njut av dagen.. Ta inget för givet, det kan vara borta lika snabbt som de kom...

Miee Kärlek till er

Ovido - Quiz & Flashcards