Alla inlägg den 9 november 2014

Av marie75 - 9 november 2014 20:12

Nu har jag tagit fram Tomtemor och Tomtefar och stjärnorna är tända, gardinerna är på plats! Nu ska jag bara njuta av att julen spm snart knackar på. Jag ska verkligen ta vara på tiden.. Jag njuter och mår bra! Framåt kommer det bakas 7 sorters kakor :) Brännas mandal, gå på julotta, ätas julbord, torka Apelsiner..., Ja listan kan götas lång! Nu kör vi :) Välkommen Julen :)

Önskar er en skön kväll / Miee

Av marie75 - 9 november 2014 07:49

Igår busade jag till de ordentligt med att åka kundvagn på Ikea i Malmö :) Just nu är jag inne i en riktigt mys och bus period. Jag är så tacksam för vad livet ger mig i olika situationer och jag fullständigt älskar de som händer i mitt liv. Jag njuter av alla stunder även om livet ter sig lite utanför målet som jag satte upp. Men det är på vägen målen ändras och det är igen dessa som livet skapar förutsättningarna till de som komma ska... Jag lever med insikten att allt har en mening och att det är igen lärdomarna vi lär oss...


Idag önskar jag alla underbara Pappor en fantastisk dag.... Och till min pappa säger jag.... Älskar dig!

Idag ska jag njuta ännu mer av det där extra... Kännslan som finns ....


Önskar er en underbar dag

Kärlek föder kärlek // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards