Alla inlägg den 3 november 2014

Av marie75 - 3 november 2014 16:36

Jag sug in... Och jag dras med... Naturens kraft är helt underbart. Jag njuter och fångar stunden... Jag känner och jag vet... Mina ögon vågar se och känna det där extra... Jag är tacksam och jag är så lycklig!


// Miee

Av marie75 - 3 november 2014 06:20

Godmorgon kära ni! Jag är taggad till tusen just nu. Jag brinner för fullt och idéerna sprudlar och mitt hjärta printar ner de jag får till mig! Jag är verkligen glad att jag fick den där sparken där bak! Jag är så tacksam. Igår delade jag med mig av mitt mariall, för ett bli granskad. Jag är så tacksam för dina ord och för din hjälp igår! Tack fina för hjälpen! Tack för att du tror på mig! Jag kunde verkligen inte sluta skriva igår... mren tillslut va jag tvungen. Skulle lätt kunna vara hemma nu och lägga 100 procent på företaget som verkligen tar form! Tacksam är bara förnamnet.

Önskar alla en skön och mysig dag! Va rädda om er.

Carpe diem

Kärlek // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards