Alla inlägg den 18 november 2014

Av marie75 - 18 november 2014 21:06

Jag har verkligen hittat min partner! Hon är en klippa av guld! Alla känner henne som Sojka men jag har fått äran att lära känna hennes som den fantastiska kvinnan hon är ! Vi träffades på ett bloggevent tidigare i år och för ett tag sedan fick jag besök av sojka på Mässan när jag satt som Medium, då hon kom och sa hej :) Nu är det snart dax för premiär att pressentera vårt företag och jag är super taggad och känner mig så himla lugn av att göra detta tillsammans med bästa Sojka.


Tack finaste du för all värme och kärlek, vänskap och äkthet som du sprider med din varma personlighet. Du är så fantastisk .


Nu säger jag godnatt .... Sov gott // Miee

Av marie75 - 18 november 2014 19:14

Som många av er säkert redan har läst så ökade min blogg med en massa läsare en dag.. Och jag förstod inte vad som hände... Idag fick jag svar på frågan! Mammaboosten hade delat mitt inlägg på deras Fb sida! Tack och åter tack! Detta är så stort och häftigt så ni anar inte! Jag är så otroligt tacksam!!! Detta kommer jag suga på länge kan ni tro :))

Jag kramar dig igenom universum... Denna underbara kväll :)

Tack för ett härligt träningspass... Jag svettas så jag vet inte var jag ska ta vägen :)


// Miee

Av marie75 - 18 november 2014 05:26

Godmorgon kära ni! Sovit gott... Jag sover alltid oroligt natten innan öppning på jobb och så även inför denna öppningen... men jag är vaken och är på g! Tisdagmorgon och en väldigt tidigt... Åh va jag längtar efter snö! Är faktiskt lees på att det är så här varmt ute. Nu vill jag ha Snö och - grader här i dessa delarna av Skåne! Tack! Känner ingen träningsvärk än.. Så det är bara till köra på i kväll igen.. Måste verkligen göra slut på att inte träna! Jag mår ju så himla bra av min träning, men dras ju med min fraktur i foten , som tyvärr har blivit ett hinder, men nu har jag nog hittat rätt, i vilket fall som helst så blir det träning!
Önskar alla en underbardag!

Kärlek till er :) Miee

Ovido - Quiz & Flashcards