Alla inlägg den 24 november 2014

Av marie75 - 24 november 2014 20:39

Så gör du det igen! Jag fattar inte hur du gör, men du knockar mig med dina texter! Du knockar mig och de går rakt in i mitt hjärta! Tack du underbara skåning! Jag bara älskar dina texter. Du är grym.. Och du kan verkligen förtrolla en ny skiva som bara blir ett snäpp bättre och bättre och den är helt klart bäst. Tack fina vännen för ännu en otroligt grymt bra skiva! Tack

Av marie75 - 24 november 2014 19:24

Jag har sutit i repskapsmöte hela dagen på Backagården med Lo som representant för kommunal. En väldigt givande och intressant dag. Tack alla underbara kamrater för en bra dag!

Att vara glutenintolerant har aldrig varit något problem när jag är på uppdrag me kommunal. Ni tar verkligen hand om mig! Jag är så glad och tacksam. Det känns tryggt och vara på uppdrag med er eftersom jag alltid vet att ni mättar min magen :)


Önskar er en fortsatt skön kväll.

God natt // Miee

Av marie75 - 24 november 2014 06:09

Idag ska jag kliva in i en värld där jag har befunnit mig i över 2,5 år... Idag ska jag ge min kunskap och lära mig mer om den fackliga värden. Jag ska sitta i möte hela dagen, som ersättare i ett uppdrag.


Godmorgon kära ni! Måndag morgon :) och jag börjar morgonen med två starka upplevelser som två poliser har delat med sig på fb... Mina frågor snurrar i huvudet. Vad finns det för mening med att barn ska fara illa när en vuxen värld sviker.?Varför ska barn gå igen en skit när det är meningen att barn ska växa upp i en trygg och kärleksfull familj. Det finns ingen mening med att barn ska fara illa i mina ögon. Som vuxen har " jag" alltid ett val men ett oskyldigt barn har inget val, för det är jag som vuxen ska välja en trygg miljö åt " mitt " barn. Ett barn ska inte fara illa Nov 2014! Det är inte rätt visst att barn ska fara illa när det finns en värld av människor som längtar efter att få ge sin kärlek och trygghet till dessa otrygga barn. Jag förstår inte hur snett det kan bli... Jag förstår inte hur man kan ge barnen denna otrygga famn....


Puhhh.... Det blev väldigt stark

Va rädda om er och ha en skön dag..

Carpe diem // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards