Alla inlägg den 4 november 2014

Av marie75 - 4 november 2014 18:21

[Bild]

Jag är så tacksam och jag är så glad! Jag är så inspirerad och jag är så lycklig! Jag älskar denna kännslan som ger mig en energi av ett otroligt lugn. Att vi är på rätt väg tillsammans. Att möta dig i samma anda och med samma drivkraft som jag är helt underbart! Vi brinner för samma sak och ger verkligen ny energier och en otroligt glädje ! Tack kära kollegia och tack kära partner för att vi har så många bra idéer till vårt företag! Hi five igen : ) för ännu en väldigt trevlig och härlig dag tillsammans. Tack fina du ! Tack universum för att jag har möt min partner att bygga företag tillsammans med!


Miee

Av marie75 - 4 november 2014 05:21

Godmorgon kära ni! Ja då va de tisdag igen och tupparna och hönorna galer helt galet denna tidiga morgon! Jag är trött men nästan så det är övertrötthet. Jag vaknade 00:30 och somnade om igen vid 02 och kl ringde igen vid 04! Har alltid orolig sömn när jag öppnar på jobb. Nu ska jag njuta av min musik i öronen och försöka vila mig lite till. Önskar er en härlig tisdag :) Fånga dagen// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards