Direktlänk till inlägg 11 november 2014

Mamma Boosten...

Av marie75 - 11 november 2014 06:30

Jag bara måste fortsätta där jag avslutade igår! Mamma Boosten va verkligen en blandning av de bästa! Vilken show! Allavar med tårar om Andreas liv med hiv fick oss alla i Malmö tappa andan en sekund.... Du förtrollade veklingen publiken igår. Tack för din öppenhjärtiga livs historia. Du fick mig verkligen att älska dig igår. Petra du är grymt bra. Din historia om din graviditet fick mig verkligen att tänka till! Tack! Du va helt magiskt med mycket skatt. Thomas. Efter att du har varit hos i Malmö så kan jag lova att det är många fler skåningar som älskar dig, du fick mig nästan att kissa i byxan som jag skattade igår! Tack!

Alla som funderar att går och se Mamma Boosten .... Gå!!! Jag är så tacksam att jag tackade jag till Sojka! Helt klart den roligaste showen jag har varit på väldigt länge och jag kan lova att det helt klart inte va den sista! Tack Familjeliv. Se

Nu säger jag godmorgon med ett stort leende som gör ont i skrattmusklerna :)

Önskar er alla en underbar dag


Miee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards