Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

Fel....

Av marie75 - 17 juni 2014 09:31



Har ni tänkt på en sak.. Att vi människor kan vara väldigt elaka och utrycka saker på ett väldigt kränkande och sårade sätt... Jag vet att det är jag som mottagare tar emot de på mitt sätt men ibland går de liksom ändå in där med en pill i hjärtat. Jag vet att jag själv väljer att tolka de jag hör och ser men ibland kan de faktiskt bli för mycket.



Godmrgon :) Nu har jag kräkt ur mig vad mitt hjärta ville ha sagt... Sovit gott? Jag somnade med Bh på i soffan så när jag vaknade så kändes de som brösten satt i halsen. Har drömt ovanligt mycket i natt och drömmen är så klar.. Allt bra med er? Jag håller tyst och låter mina stämband villa sig och hoppas på att öron / näsa / hals ringer mig under dagen..

Håller på att tvätta upp helgens skörd av kläder och en filt som jag lånade med mig ifrån Restaurang Dalabadet eftersom de va kalt och sitta ute så packade jag in mig i den.

Nu ska jag mixa min dagliga drink:) men ska pröva och göra på persika denna gången och vanilj kvarg. Förresten jag så har jag blivit helt galen förtjust i Blåbärs kvargen :) Tydligen mer än jag som gillar den för den är slut varje gång jag är och handlar.





Min blogg har fått många fler läsare och ni ska veta att alla ni som läser min blogg. Tack snälla för ert stora intresse av att läsa min blogg! De värmer i mitt hjärta ska ni veta :) Så tack till er alla!







Önskar er en skön och mysig dag. Va rädda om er och fånga dagen / Miee

 
 
Alvis

Alvis

17 juni 2014 10:46

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

marie75

17 juni 2014 11:04

Tack snälla Alvis. Ska gå in på din blogg och läsa :) Ha en bra dag du med. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards