Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

Starkt..

Av marie75 - 16 juni 2014 22:14

Efter många år så står jag här igen.. Med en trygg grund under mina fötter en grund byggd med rätt stenar. Jag trodde aldrig att jag skulle stå här igen.. Men efter 14 är jag i hamn med mitt beslut att börja ta mig tillbaka hem igen.. Ett beslut som för varje dag blir mer och mer självklart att jag är klart och redo att leta bonde på hemma plan igen..

Mina gamla vänner kommer in precis som dom har funnits här hela livet. Grunden är starkt och vänskapen är äkta! En känsla av att tiden alltid har varit med oss... Är de för att vi har byggt med rätt stenar ifrån början? Jag trodde aldrig att en grund som är byggd för över 32 år sedan skulle vara så otroligt stark. Jag är så tacksam att livet faktiskt får mig att se denna genuina grund och att jag åter igen får möjlighet att vara nära de människor som jag faktiskt har förståt att jag saknat..
Kanske hade vi en speciellt relation många av oss till varandra, kanske är de för att vi bodde i en småstad och alla kände alla och nu möts vi igen och då är grunden redan byggd men de handlar ändå om att ta vid där vi slutade och bygga vidare på den där grunden som faktiskt finns kvar..

Vissa människor har påverkar mer än andra och vissa känslor är helt klart starkare för kärleken alltid har varit starkare, för att vi byggt upp en stark grund tillsammans. Vissa människor har nästan kännts som syskon för att grunden alltid har varit som vänner och inget mer. Att känna rätt känsla i magen efter så många år är ett bevis för mig att jag är på rätt väg i livet, jag och min själ har vandrat klart på vägen och ska landa på hemma plan igen. Ett otroligt lugn och en fantastisk känsla av frid fyller mitt inre med en otrolig kärlek som vaknat till liv i barnet inom mig. Tack universum för att ni ledde mig in på denna vägen efter min långa och slitsamma väg..Nu är det dax :)
Sommaren blommar och livet leder mig in på rätt spå..

Miee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards