Alla inlägg under september 2014

Av marie75 - 19 september 2014 15:00

Jag kan inte sluta... Det finns för mycket som gör att jag dras tillbaka till tankarna.. Och jag vill faktiskt inte sluta.. Jag hade bestämt mig redan innan att jag har kommit för att vara kvar.. Varje dag kommer jag finnas där.

Av marie75 - 19 september 2014 06:35

Godmorgon kära ni! Jag somnade me bh på igår på soffan... Igen skön känsla att vakna med den på. Idag blir det en vilodag 2... Är helt döv på mitt v öra och har fått kortison, som jag hoppas hjälper... Penicillin mot bihålorna... Ska dock ringa lite nya samtal och hoppas att jag slipper sitta i kö i evigheter idag. Önskar alla en skön dag . Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 18 september 2014 22:12

Just nu händer det väldigt intressanta saker i mitt liv. ... Jag har varit tvungen att ta en paus ifrån min träning! Jag tycker det är väldigt jobbigt att inte kunna träna! Jag mår nästan dåligt över att inte träna. Min kropp behöver verkligen bli slut och svettas ut och känna den där känsla att vara så slut men ändå känna sig frisk! Jag saknar min Zumna och Kickboxning något grymt mycket... Kännslan att ut och springa va väldigt skön... Nu handlar det om att hitta rätt underlag när har låtit min fot få vila och läka så att jag inte pajar min fot igen. De är är så otroligt svårt att lyssna på kroppen! Ni kan tro att jag är taggad till 1000 :) inför nästa tränings period../ Miee

Av marie75 - 18 september 2014 14:49

Varje natt vaknar jag av ett ryck.. Och idag fick jag nog reda på varför.. Så från och med nu lägger jag mitt privat liv åt sidan här i min blogg.. Jag har valt att dela min blogg på Ansikts boken och de flesta som följer mig vet vem jag är så från och med nu lägger jag fokus på min blogg på ett nytt och ett annorlunda sätt... Ni som vill forsätta följa mig är hjärtligt välkomna och ni andra tack för denna tiden. Jag har fått saker till mig som jag ska respektera med kärlek och omsorg och givetvis mina nära och kära...


// Miee

Av marie75 - 17 september 2014 06:47

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Somnade nästan på soffan igår men jag lurade faktiskt den där John blund.. för jag gick och la mig i sängen innan jag kom in i koma... 21:00 bäddade jag ner mig och vaknade åter av kännslan att någon skaka om mig... Undrar vad detta är? Så nu är jag lagom seg.. Morgon möte står i kalendern.. Så idag blir det en lång dag på jobb...

Idag tar jag min bästa vän i handen och går till bussen.... Nässpray! Tack för att du finns. Försöker bli av med trycket i mitt öra !


Önskar alla en skön höst dag. Va rädda om er / Miee

Av marie75 - 16 september 2014 17:57

Åh vad jag älskar köra bil! Prick fri körning och inre och utre kontroll klart och godtjänt :) så härlig känsla! Jag är så stolt över mig själv kan ni tro! Nu är det bara fyra stora saker kvar!

Idag fick jag min nyckel :) sån underbar känsla ! Imorgon ska jag ringa och beställa och fixa saker...

Nu blir det hem för att jobba lite och sen är de givetvis MFF som gäller i kväll :)


Önskar alla en skön kväll :)


// Miee

Av marie75 - 16 september 2014 06:26

Med väldigt trötta små blå ögon säger jag godmorgon Sverige ! Väldigt tidig morgon vaknar i ett väldigt tyst och stilla Malmö. Det är mörkt och en liten små kylig morgon som vaknar. Hade jag fått välja så hade jag dragit täcker över mig och somnat om... Ja jag vet att det kan kännas tungt första dagen efter semester.. Tyvärr känns det inte som semester. Jag har haft så grymt mycket att göra, så en lång och härligt semester tillsammans med dig hade varit som pricken över i: ett just nu! Flytt lasset går nästa vecka! Och ni kan tro att jag längtar! Mycket att roda i tills dess... Idag är schemat smäckat med väldigt mycket spännande saker.


Önskar er en underbar dag .


Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 15 september 2014 18:42

Idag har vi haft utb på kommunal. Jag har avslutat mitt fackliga arbete men sitter kvar som ordinarie i styrelsen och även som suppleant i Skåne. Tack för super trevlig dag kära kamrater och utbildare.

Nu ska jag stoppa i mig två panodil... Har ett öra som gör grymt ont i kväll.

Önskar er en skön kväll / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards