Alla inlägg den 8 september 2014

Av marie75 - 8 september 2014 20:39

Hösten biter tag i mina fingrar nu i kväll.. Jag hade tycker de va väldigt skönt och bara gå hem nu i kväll. Det har varit en lång och intensiv dag.. Det är mörkt ute och mitt huvud är fyllt med många nya viktiga saker även denna dagen. Jag har haft en lång dag och jag nästan pluggat mig blå.. Jag är otroligt stolt över min fokus och min disiplin! Jag är snart i land! Så härlig känsla ! Jag styr verkligen rätt nu. Det går bra och det känns så skönt.

Nu säger jag tack och god natt kära ni! Sov gott....

Miee

Av marie75 - 8 september 2014 06:41

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Nu kör vi vecka två i september! Ja tänka sig, redan v 2.... Måndag morgon och frullen är i magen och jag är på väg till skola och ska plugga! I helgen skulle jag ha pluggat men tog faktiskt en paus!


Idag dag säger jag välkommen till världen du underbara fina. Grattis till mamma och pappa!


Önskar er alla en underbar dag 

Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards