Alla inlägg den 14 september 2014

Av marie75 - 14 september 2014 15:18

Sätter mig ner med fb i min mobil och helt plötsligt slår mitt hjärta av dubbla slag! En bild av dig letar upp mig.. Du är verkligen vacker! Du är en vacker själ! De har du alltid varit för mig. Jag vet att du läser min blogg och du vet att jag finns här för dig, så därför ber jag dig snälla stöt inte bort mig. Kärlek till dig

Av marie75 - 14 september 2014 10:39

Har du känt att tiden går fort? Har du känt att den nästan rinner i väg som att öppna en kran? Tar du din tid förgivet... Hur prioterar du din tid? Hur förvaltar du din tid me dig själv? Hur viktig är du i tid me dina behov? Har du stäng av dina behov? Glömt bort dig själv? Dina barn, din fru / din man? Jagar tiden dig i timmar och du räknar till över hundra... Vet du om att du bara har ett hjärta och en kropp ? Vet du om att du ska vara rädd om dig själv och dina nära och kära... Tyvärr står du där själv en dag, då du har stött bort de som såg dig för den du va.. Och älskade dig för att du är den du va. Blundade du för länge och lätt känslorna bli till timmar i ställer för verklighet? Okej du valde att stänga av... Ditt hjärtas svar... Tiden rinner iväg och livet knackar på med en framtid med kärlek ifrån både man/ fru och barn!


Idag är det den där dagen... Dagen då vi ska följa utv i hur det ska se ut för oss i 4 år framåt... Jag röstar med hjärtat finns inget annat val! Jag röstar för alla medlemmar som jag har träffat som fackligt förtroendevald och alla jag har pratat med tårar i halsen. Jag röstar för att jag ska kunna åka ambulans om jag behöver. Jag röstar för alla med barn med särskilda behov och behöver hjälp. Jag röstar för ett rött Sverige för er som lider av cancer och behöver sjukvård och ett tryggt nätverk. Jag röstar för att jag tror på ett samhälle i röd framfart. Jag önskar även mina starka kvinnliga vänner lycka till på eran väg i kväll! Jag tror på er! Ni sitter inne med rätt styrka och kraft för att ta fram Sverige i rätt tid! Lycka till fina ni!

Glöm inte rösta idag ! Mina röster är redan gjorda . Va rädda om er / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards