Alla inlägg under september 2014

Av marie75 - 30 september 2014 20:08

Så då säger jag hejdå till dig September! Du har verkligen vänt ut och in på mitt inre... Många gamla känslor som har vaknat upp inom mig denna månaden! Känns lite som tiden stått stilla i vissa från förr och att de plötsligt blommade ut igen! Jag har ställts mot ett beslut som jag vill förändra ta tillbaka och förstått. Jag vet vad mitt mål är och jag lovar Oktober att jag inte ger upp! För att jag är ingen som ger upp.. Jag vet däremot att mitt beslut är väl genom tänkt !

Jag fick semsster och jag fick varit nere vid havet på mitt favoritställe där mitt lugn får mig att känna mig hemma..

Det har varit otroligt mycket känslor och vibbar i från den andliga världen och mycket fokus på plugg... Och en flytt! Nu är jag hemma igen :)


Jag öppnar mer än gärna Oktober med nyfikna ögon och stort hjärta med mycket kärlek och sinnersro! Tack September!


/ Miee

Av marie75 - 30 september 2014 05:36

Godmorgon kära ni! När kl ringde 04 så kändes de som jag precis somnat... Måste lägga mig direkt efter teorin för att jag ska orka vakna... En väldigt tyst och stilla morgon vaknar i min nya hemstad, och nu är jag på väg in till stan för att öppna på jobb. Idag har jag cykelhjälmen med mig, för jag och en kollegia ska pröva och cykla med våran småbarns avd idag :) De ska bli riktigt trevligt att ut och cykla jag kan få en känsla av att jag saknar min ute avd som jag jobbade på tidigare. Jag är verkligen ute personal :) Önskar alla en skön dag :) Va rädda om er.

Fånga dagen :) Miee

Av marie75 - 29 september 2014 22:09

Tack för kicken jag fick i kväll! Tack för fjärilarna i magen som flyger runt inför kommande helg! Så taggad är jag! Jag ser verkligen emot att öppna mitt andliga jag till er Mässbesökare som kommer att träffa mig och min chef på företaget jag jobbar på! Mässan kommer att hålla till vid stadionmäsaan på hotell mercure 3-5 Okt i Malmö! Där kommer ni träffa mig som medium och min chef som ger healing! Väl möt denna helgen mellan 11-17 alla tre dagarna .


Sov gott / Miee

Av marie75 - 29 september 2014 16:48

Nu vill jag hem och slänga mig på soffan och bara va, men jag är redan på väg till nästa fokus... Jag har sinkar tiden på så mycket annat som också har varit viktigt och nu ska jag roda vidare så jag är 100 procent säker på mina svar när jag skriver teorin.... Önskar er en skön kväll...


Miee

Av marie75 - 29 september 2014 06:26

Godmorgon kära ni! En ny vecka ligger orörd men kalendern är full av nya spännande saker.. Trotts en trött och sliten kropp så har jag nya energier. Fick en kick igår av bara tända ljus och kunna sitta i soffan och njuta en stund.. Skönt och kunna varva ner ordentligt innan sängen. Väldigt jobbigt att lägga sig med en massa tankar. Jag är stolt över mig själv just nu, min styrka förvånar mig i mellan åt. Önskar alla en skön och härligt dag. Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 28 september 2014 23:03

Kära ni! Nu stupar jag i säng! Efter en intensiv dag med massa oväntade problem på vägen som slutade med att jag själv målade köket och sovrummet! De behövdes målas två gånger så timmarna sprang i väg snabbt. Ikväll så har jag fått hjälp att ställa iordning på mitt hem med tunga möbler och lite montering av små prylar. Jag är grymt stolt över målningen ! Jag är en stark kvinna men nu räcker det med prövningarna tack! Jag vill ha lugn och ro! Jag ber om sinnesro och harmoni. Tack! Min kropp är sliten... Nu säger jag godnatt och sov gott... / Miee

Nu!

Av marie75 - 28 september 2014 06:52

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Jag hade en helt underbar dröm i natt som fick mig att vakna och komma tillbaka där jag en gång va tillsammans med Världens underbaraste person. Tänkt att minnen och drömmar kan göra att hjärtat och själen ler så mycket. Tack mitt inre för att jag fick resa tillbaka igen :)


Nu är jag redo att få målat mitt hem! Och få ordning på riktigt så jag kan få fokus på helt annat i mitt liv..


Nu kör vi dagens projekt ....


Önskar er en skön Söndag. Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 27 september 2014 22:24

Semester! Roppar min kropp... Massage och en helt underbara vecka i solen! Ja tillbaka till verkligheten och roda vidare i mitt nya hem! Så nu är både jag och lägenheten redo för att öppna dörren till målarna som kommer imorgon! Sååå skönt! Ikväll blev de mys på Ikea! Och väldigt mycket fint och nya doft ljus! Jag lyckas alltid Affrimera rätt med mina oranga krukor :) Tack för de! Så nu saknas jag till  inga, nu har alla mina fönster. Hösten har redan blivit uppackad här hemma de lilla jag kan ha framme men allt ska ner imorgon bitti igen men sen är det riktigt ordning och då ska de bankas och spikas kan ni tro :) Hyllor ska upp ... Nu kryper jag ner och säger godnatt... Va rädda om er ni som ska ut och festa i natt... Sov gott / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards