Alla inlägg den 10 september 2014

Av marie75 - 10 september 2014 11:05

Hatet växer på sociala medier mer och mer inför valet och nu har det verkligen gått över min gräns! Jag blir riktigt rädd för hur människor tänker.. Jag blir ledsen hur människor tänker och frågar mig vart är vi på väg! Våldet ökar och oskyldiga djur och människor skadas. Demonstrationen och ännu med hat! Polisen och Rädningstjänsten går på lik och gör fel hela tiden. Vi får inte glömma bort att Polisen gör dig och mig trygg och ju mer otrygg du gör Sverige ju fler poliser känner sig otrygga när dom ska gå på sitt pass för dagen . Media klappar händer för ju smaskiga saker vi gör i vårt samhälle ju mer hat växer de och ju mer pengar tjänar media på förödelsen vi ställer till för oss själva. Politiker som beter sig värre än hitler vill vi ha som styr vårt Sverige 2014! Förlåt med fan tänker ni! Vart tror ni att vi är på väg? Andra länder skräms redan av vårt hat och våran framfart mot ett ännu större hat Sverige. Det spottas ut hat hela tiden. Det finns faktisk inga ursäkter länge hur illa vi gör oss själva och Sverige! Ta dig en ordentlig titt på vem det är du vill ha i ditt samhälle som ska styra ! Ska vi leva hitler liv här? Är det vi vill? Tänk till och låt ditt hjärta få tala en lien stund innan du släpper ner din röst på söndag ! Vi har två val att låta kärleken vinna över hatet eller låta hatet växa ännu mer än vad gör nu!


/ Miee

Av marie75 - 10 september 2014 07:16

Godmorgon kära ni! Ännu en ny morgon vaknar.. Sovit gott? Jag vaknade av något väldigt konstig sent i går kväll.. Kändes som någon skakade om mig och jag vaknade av ett ryck...


Önskar alla en underbara dag


Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards