Alla inlägg den 19 september 2014

Av marie75 - 19 september 2014 23:53

Det är tungt och det är mycket.. Det är faktiskt tur att jag tränat så mycket som jag gjort tidige för jag blir faktiskt imponerad hur stark jag är i vissa situationer.. Fysiskt är jag helt slut.. Men det finns trotts de en otrolig styrka som växer och det är väl min mentala styrka som tar över.. Envishet är bara förnamnet... Jag rodar i de och börjar sakta se målet.. Mitt hem fylls med lådor och små änglar av tussar :) nu ska jag krypa ner och sova innan min kära mamma kommer och hjälper mig med sista 6 lådor...


Sov gott kära ni... / Miee

Av marie75 - 19 september 2014 15:00

Jag kan inte sluta... Det finns för mycket som gör att jag dras tillbaka till tankarna.. Och jag vill faktiskt inte sluta.. Jag hade bestämt mig redan innan att jag har kommit för att vara kvar.. Varje dag kommer jag finnas där.

Av marie75 - 19 september 2014 06:35

Godmorgon kära ni! Jag somnade me bh på igår på soffan... Igen skön känsla att vakna med den på. Idag blir det en vilodag 2... Är helt döv på mitt v öra och har fått kortison, som jag hoppas hjälper... Penicillin mot bihålorna... Ska dock ringa lite nya samtal och hoppas att jag slipper sitta i kö i evigheter idag. Önskar alla en skön dag . Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards