Alla inlägg den 7 september 2014

Av marie75 - 7 september 2014 22:00

Då va denna veckan me slut! Så snabbt de går! Ännu en vecka återstår me semester :) och jag har full fokus även denna veckan som kommer... Det är nära nu! Så det blir väldigt mycket fokus och disiplin.. Nu ska jag fortsätta och mysa i soffan :)

Önskar er en fortsatt skön kväll. Sov gott kära ni..

Av marie75 - 7 september 2014 10:46

Finns det något som inte stör dina tankar? Finns det kärlek emellan dina tankar och ditt hjärta? Grattis till dig isåfall du har kommit i mål med ett rent inre och du har lyckats filtrera de som inte ska påverka ditt klara och rena sinne. Jag har bott i en del städer här i Sverige och jag kan säga att de som har kommit nära kärleken och lyser av glädje och hjälpsamhet är ni som bor i Jämtland! Vilka underbara människor ni är! Jag har aldrig möts av så mycket kärlek i någon annan stad som i Östersund och Åre som jag gjorde de åren jag va Jämtlänning. Det va där jag läkte och fick mig att inse att det finns så mycket vacker. Hade jag kunnat flytta Östersund närmare mig så hade jag flyttar tillbaka hem igen. Det finns spå i mitt hjärta som alltid kommer vara kärlek i mitt sinne när jag tänker på dig Östersund du är och kommer alltid att vara hemma för mig!
Idag håller jag tummarna för dig , du är värd att vinna ! Jag kommer snart och hälsar på dig.


/ Miee

Av marie75 - 7 september 2014 08:46

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Jag har sovit som en prinsessa i natt. Jag drömmer otroligt mycket just nu.. Drömmar som jag dessutom kommer ihåg. Det nästan så jag faktiskt inte vakna :)

Söndag och solen lyser på en klar blå himmel i Malmö denna söndag 7/9.. Min tränings nerver börjar bli otåliga men min fot och jag är inte i balans med varandra just nu.. Jag får låta den få läka lite till.. Det blir bind idag..

Veckan har varit intensiv med massa plugg men nu har jag fått mina slutdatum så nu gäller det verkligen att plugga! Jag kan säga att jag aldrig har haft sån fokus på plugg tidigare som jag har just nu!

Idag blir det jobb 8-24 packa och plugga ! Önskar er en underbar dag :)

Fånga dagen /Miee

Ovido - Quiz & Flashcards