Alla inlägg den 2 september 2014

Av marie75 - 2 september 2014 14:21

Jag är starkt och jag är modig och jag har styrka ! Jag förlitar mig på att ljuset leder mig rätt och att all kärlek jag sänt till alla så länge kommer tillbaka i karma till mig. Jag ber om ännu mer styrka och skin på nästan!

Min blogg kommer att ligga nere ett tag men jag kommer tillbaka. Jag ska ta fokus på helt andra saker i livet just nu och behöver utrymme på gamla och nya tankesätt.


/ Miee

Av marie75 - 2 september 2014 05:32

Jag behöver alla änglar på min väg nu.. Jag har förmedlat många bud och nu ber jag till andevärlden att vända allt i karma tillbaka till mig. Skydda och ta hand om mig! Ge mig allt mod och styrka på min väg! Va rädd om mig här på jorden och va vakna och vissa de jag behöver vet! Gud ge mig sinnero! Fader vår som är himlen ...

Amen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards