Alla inlägg den 20 september 2014

Av marie75 - 20 september 2014 20:38

Vägen låg och väntade på att jag skulle ta steget... Jag blev omskakad på riktigt den där dagen jag gick nere på stranden och mitt hjärta talade om vad som håll på att hända... Jag visste redan innan jag möt din blick.. Jag satt där på stranden och grävde och plötslig får jag tag i en sten som va en kopia av ett hjärta... Och tro de eller ej men för mig har du alltid varit just precis de.... Mitt hjärta...


Av marie75 - 20 september 2014 08:54

[Bild]

Godmorgon kära ni! Tidig morgon här hos mig och idag har även min mamma kommit på besök... Nu ska det putsas fönster och torka skåp... Sen är det bara invänta flytt firman nästa vecka! Det är så gött att ha flyttfirma! Det bästa valet jag gjort... Nu ska jag packa men först blir det en härlig frukost med min älskade mamma. Önskar alla en skön lördag. Va rädda om er kära ni.


Carpe diem / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards