Alla inlägg den 27 september 2014

Av marie75 - 27 september 2014 22:24

Semester! Roppar min kropp... Massage och en helt underbara vecka i solen! Ja tillbaka till verkligheten och roda vidare i mitt nya hem! Så nu är både jag och lägenheten redo för att öppna dörren till målarna som kommer imorgon! Sååå skönt! Ikväll blev de mys på Ikea! Och väldigt mycket fint och nya doft ljus! Jag lyckas alltid Affrimera rätt med mina oranga krukor :) Tack för de! Så nu saknas jag till  inga, nu har alla mina fönster. Hösten har redan blivit uppackad här hemma de lilla jag kan ha framme men allt ska ner imorgon bitti igen men sen är det riktigt ordning och då ska de bankas och spikas kan ni tro :) Hyllor ska upp ... Nu kryper jag ner och säger godnatt... Va rädda om er ni som ska ut och festa i natt... Sov gott / Miee

Av marie75 - 27 september 2014 16:04

En väldigt intressant dag har börjat med väldigt annorlunda start på väldigt många sätt... Det rodas från alla håll och kanter och det intressant med allt är att det dyker på väldigt oväntade saker på vägen... Nu ska jag forsätta att få iordning på mitt hem och se vad som väntar i nästa gatuhörn :) Önskar alla en skön kväll / Miee

Av marie75 - 27 september 2014 07:13

Godmorgon kära ni! Lördag och jag vaknade först vid 4:30 typ... Men somnade om men nu är det dax att börja röja igen.. En späckad dag med mycket att roda i! Så skönt att flyttstädningen är klar i Malmö! Min pappa sa att jag har gjort detta så många gånger så jag vet hur jag ska organisera de.. Så sant kära pappa! Jag vet också att jag kommer göra detta igen när jag ska flytta till huset jag alltid velat bo i nära havet...

Önskar alla en skön dag. Va rädda om er. Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards