Alla inlägg den 9 september 2014

Av marie75 - 9 september 2014 19:43

Okej..... Jag hade bestämt mig tidigare men planen ändrades och andra förutsättningar ändrad min plan B och helt plötsligt öppnades himlen till plan Ā och jag är kvar i plan Ā ! Det är helt klart här jag ska bo in mig! För det är här jag känner mig trygg! Det är här jag vågar va Ja! Precis jag vågar vissa mitt mod och min stryka. Jag vågar vissa att jag har vunnit över B och hamnade hos Ā igen ! Jag vet att jag fick hjälp för jag bad om hjälp... Jag vet precis som en klok kvinna sa.. Att allt har en mening. Jag är hemma och det är här jag mår bra och tro mig och ta mig på orden det är här jag kommer stanna kvar!



// Linda ;)

Av marie75 - 9 september 2014 13:12

Det är verkligen en härlig känsla när det landar saker som jag har bett om och önskat mig! Det är så härligt med kommunikation på hög nivå! Jag njuter kan ni tro :) Tack !

/ Miee

Av marie75 - 9 september 2014 06:35

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Det va oroligt i de delar av Malmö som jag rörde mig igår innan jag landade tryggt och säkert hemma i en annan del av Malmö. Igår när jag kom hem så tänkt jag att jag skulle varva ner och kolla lite på fotbollen... Jag vaknade av att det kändes som min bh den satt i halsen,så va det med den fotbollen :)

En ny dag har vaknat i mina trötta blå denna vackra morgon. Himlen här hos mig är helt rosa blå denna lite höstlika morgon. Jag är på väg till lektion och nästa lärdom :) Jag älskar detta :)

Önskar er en underbara dag och va rädda om er. Fånga dagen :)


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards