Alla inlägg den 15 september 2014

Av marie75 - 15 september 2014 18:42

Idag har vi haft utb på kommunal. Jag har avslutat mitt fackliga arbete men sitter kvar som ordinarie i styrelsen och även som suppleant i Skåne. Tack för super trevlig dag kära kamrater och utbildare.

Nu ska jag stoppa i mig två panodil... Har ett öra som gör grymt ont i kväll.

Önskar er en skön kväll / Miee

Av marie75 - 15 september 2014 07:03

Godmorgon kära ni! Upp och hoppa... Ligg inte och dra dig... En ny vecka ligger framför dig och det är du, som håller i pennan till hur din veckas historia ska utv! Kom igen nu.. Rör på dig och ligg inte där och vänta, ta tag i pennan och måla din värd i dina vackra färger! Följa ditt hjärtas röst och njut av livet ! Denna veckan rullar på i nya spår och mitt hjärta ler. Jag ler för jag är lycklig och jag ler för att jag vågar stå upp i med och motvind. Jag är tacksam för att jag vågar älska. Jag ler för att livet är underbart!


Grattis Socialdemokraterna! Stolt är jag idag att vakna till ett rött styre! Jag tror på trion av ett grönt inslag av Gustav, så jag håller en tumme för dig!


Jag hoppas att mina starka vänner i min nya kommun sätter Catherine på rätt styre. Jag håller tummarna för dig min vän ! Vi behöver dig !

Va rädda om er... Önskar er en skön dag...

Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards