Alla inlägg den 24 september 2014

Av marie75 - 24 september 2014 21:59

Så nu har jag gråtit klart... Städat klart och packat klart! Jag har haft en väldigt jobbig dag idag... Och sen fick jag till mig en sak som gjorde att det blev väldigt mycket känslor.. Men det är så skönt och släppa ventilen ! Jag är stark men ibland behöver även jag släppa taget och släppa ut.. Nu är det nya tag och jag har verkligen städat, trots min renlighet och kanske lite för mycket rent så fanns de en del damm i en del hörnor, men nu ska det inte finnas något att anmärka på... Det har varit väldigt intensiva veckor och det är med lite tårar att jag lämnar nycklarna till mitt hem efter 3 år, men det är faktiskt skönt att lämna kvar en del av minnen här.. Jag ser fram emot vad ödet öppnar för dörrarna i min ny gamla stad... Inget kommer bli som det har varit utan helt klart bättre... Alla förutsättningar ligger i händerna till ett nytt skapande av gamal lärdom och nya insikter! Jag öppnar och tittar nyfiket in i en ny värld en värld som jag redan ler åt.. Det finns en värme och gemenskap en varm känsla i mitt inre.. Jag är tacksam för grundens trygghet och jag är tacksam för äkthet och ärlighet jag tacksam för att jag får vara på hemmaplan igen. Att få vara nära att få dela och få uppleva och låta mina gamla lärdomar fortsätta prägla mitt sätt att vara den jag har blivit under åren jag har varit ifrån mina rötter. Jag är redo att slå mig till ro och skapa trygghet och leva i sinnesro och harmoni. Jag har kommit för att stanna för jag har vandrar på min väg utan för gränserna till den jag har blivit idag. Jag hade aldrig blivit den jag är idag om jag inte lämnat och hoppat på tåget till min livs resa.. Jag hade bestämt mig 1999 att jag aldrig mer skulle komma tillbaka 15 år senare ligger jag och vet att mina rötter är starkare än något annat.. Jag vissa inte då de jag vet idag för jag förnekade för mitt inre men jag har förstått vad jag letat efter hela tiden. Jag behöver inte leta mer för svaret är så klockrent för mig för jag vet vad jag saknat i mitt liv..


/ Miee

Av marie75 - 24 september 2014 15:25

Örk och blä för att ha så ont i foten! Jag har lidit mig igen verksamhetsdagen med panodil... Körningen gick väldigt bra trotts växlingen med min onda fot... Nu ligger jag i min säng och fick ställa in dagens måsten... Måste dock vila mig en stund och forsätta andra måsten... Har dock fått en telefontid till ortopeden i Hässleholm, där jag har träffas världens underbaraste ortoped, så nu är det inbokat en telefontid på fredag :) så skönt ...


// Miee

Av marie75 - 24 september 2014 05:59

Godmorgon kära ni... Ja tyvärr så har jag och min fot en dålig dag tillsammans...de är väldigt stelt och svårt att trampa ner igen.. Känns värre än förra gången... Ja är redan på väg till skolan och hoppas att de kommer gå bra att köra idag..

Önskar er alla en skön dag. Va rädda om er och fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards