Alla inlägg den 26 september 2014

Av marie75 - 26 september 2014 23:01

Då va flytten utförd och med bravur! Så skönt! Jag är verkligen en bra organisatör ! Att tömma mitt hem tog 50 min! Jag fyllde hissen tills firman kom och sen va de bara till att sätta igång! Vi va klara 40 min innan jag betalat för! De är verkligen fart på denna kvinnan :) lägget under kontroll, de har jag verkligen inte nu, kan jag säga.. Men nu är min kropp så slut så jag orkar inte tänka! Har bäddat rent och har lagt mig! Så underart och ja orkar inte ens tänka på röran som är runt mig när jag vaknar imorgon... Imorgon är en annan dag ;) Nu ska jag stänga mina blå och sova gott och andas in havs luften som jag inte har luktar på väldigt länge.... / Miee



Sov gott .....

Av marie75 - 26 september 2014 06:44

Godmorgon kära ni! Nu är jag 100 procent taggad,trotts trötta ögon och en trött kropp så är jag tagdad! Nu kör vi! Idag bär det av på riktigt! Jag trodde inte tiden skulle springa så snabbt men tre år här är lång tid och så mycket de har hunnit hända här under dessa tre åren! Jag tackar ödmjukast för varje dag här och varje erfarenhet ! Jag tackar universum för minnen och kärlek och värme som har funnits här i mitt hem. Jag tackar för insikter och beslut och jag tackar för stryrkan att kunna genomföra och påbörja och avsluta . Jag tackar av hela mitt hjärta för att jag är den jag har blivit dessa tre åren! Jag tackar för resan som har givit mig alla erfarenheter till att komma till insikt till nya möjligheter och hastiga men genomtänkta beslut ! Tack nu stänger jag dörren och lämnar över nycklarna!!

// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards