Alla inlägg den 21 september 2014

Av marie75 - 21 september 2014 19:50

Är det något som alltid har gjort mig slagen, så är de himlens alla färger.. Fantastiska färger speglar sig ovan för oss... Men frågan är hur många som suger in naturens krafter lika mycket som jag... Idag va jag ute och rensade ut mitt inre.. Jag lätt enegierna få ny luft under mina vingar..

Ny vecka är redan i full gång i mitt huvud.. Jag ska bara få tiden att räcka till denna veckan! Nu är det maraton på hög nivå! Min kropp roppar semester. Det få bli spa en helg när jag har kommit i ordning i mitt nya hem ! Ska verkligen njuta när Oktober är slut! Har några intensiva dagar och veckor kvar.. Nu ska jag organisera färdigt med de sista som ska läggas ner efter min måltid i dag! Tacksam för att min diskmaskin är lagad !


Godnatt kära ni..... Sov gott och dröm sött... / Miee





Bilden är tagen en vacker sommar kväll nere vid Restaurang Dalabadet..

Av marie75 - 21 september 2014 12:53

Som medium ser jag just nu en röd tråd... Många av mina besökare speglar faktiskt mina egen tankar och funderingar. Att träffa sin livspartner är som att leta efter en nål i höstack... Många av mina kunder har kommit över gränsen och närmar sig över medelålder... Längtan att få barn svider i deras inre. Ungkarlarna står faktiskt på kö hos mig nu och vill ha råd in i framtiden. Jag möter många kvinnor som längtar efter barn och tyvärr har tiden runnit ut... Vissa av mina kunder har träffar sin själsfrände men rädslorna håller någon av den andra kvar i att våga chansa när tiden faktiskt finns. Att skapa den där familje känslan och få uppleva att få vara förälder. Att vara Pappa och mamma är mångas dröm idag. Jag har vänner som har gett upp att hitta den rätta och har gjort resan själv och åkt till Danmark. Tiden är för kort för att gamla rädslor ska stoppa framtiden. Våga bli älskad och njuta av att slå sig till ro.. Att skapa livet som gör att man som gammal inte sitter ensam utan man kan glädjas åt barnbarn och njuta av glädje och kärlek. Ska man sitta och vänta in sin tid? Är det de som är meningen med livet? Vänta på att hitta mr Rith och man själv känner att han eller hon är rätt och det ändå inte händer något. Ska man då låta tiden rinna i väg? Mitt svar är nej! Gör din resa och gör dina mål som är viktiga för dig!

Njut av livet och njut av kärlek. Åkt till Danmark om din dröm att bli mamma utan parter inte går som du vill. Lev och njut av livet skapa och våga uppleva dina drömmar!

// Miee

Av marie75 - 21 september 2014 07:46

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Jag tittade på avtar en stund men somnar helt utslagen på soffan... Igår hade jag ett samtal med en vän och fick verkligen höra sanningen.. Jag blir veklingen ledsen och är väldigt tacksam för att min resa har startat... Att allt detta händer i mitt trygga hem... Jag skickar styrka till er som bor i samma hus som mig! Mkb vakna ! Det trygga fasaden ni vill sälja in är borta... Jag har bott här i tre år! Och det är veklingen kaos här just nu...

/ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards