Direktlänk till inlägg 21 september 2014

Medium....

Av marie75 - 21 september 2014 12:53

Som medium ser jag just nu en röd tråd... Många av mina besökare speglar faktiskt mina egen tankar och funderingar. Att träffa sin livspartner är som att leta efter en nål i höstack... Många av mina kunder har kommit över gränsen och närmar sig över medelålder... Längtan att få barn svider i deras inre. Ungkarlarna står faktiskt på kö hos mig nu och vill ha råd in i framtiden. Jag möter många kvinnor som längtar efter barn och tyvärr har tiden runnit ut... Vissa av mina kunder har träffar sin själsfrände men rädslorna håller någon av den andra kvar i att våga chansa när tiden faktiskt finns. Att skapa den där familje känslan och få uppleva att få vara förälder. Att vara Pappa och mamma är mångas dröm idag. Jag har vänner som har gett upp att hitta den rätta och har gjort resan själv och åkt till Danmark. Tiden är för kort för att gamla rädslor ska stoppa framtiden. Våga bli älskad och njuta av att slå sig till ro.. Att skapa livet som gör att man som gammal inte sitter ensam utan man kan glädjas åt barnbarn och njuta av glädje och kärlek. Ska man sitta och vänta in sin tid? Är det de som är meningen med livet? Vänta på att hitta mr Rith och man själv känner att han eller hon är rätt och det ändå inte händer något. Ska man då låta tiden rinna i väg? Mitt svar är nej! Gör din resa och gör dina mål som är viktiga för dig!

Njut av livet och njut av kärlek. Åkt till Danmark om din dröm att bli mamma utan parter inte går som du vill. Lev och njut av livet skapa och våga uppleva dina drömmar!

// Miee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards