Alla inlägg den 1 september 2014

Av marie75 - 1 september 2014 13:39

Smockat schema denna veckan! Det är verkligen tur jag har semester! Mycket praktiska saker och samtal som ska ringas och telefonköer som jag ställs i! Jag pendlar just nu mellan hemmet och plugg.. och jag försöker även bekanta mig med mitt nya jobb och vara en bra personlig coach till mig själv och även jobba andligt på hemma plan! Så ja.. Ja har mycket att göra! Givetsvis försöker jag att ta mig tid att komma in här och skriva i min blogg! Jag försöker dessutom att få till fika med mina goa fina vänner mitt i allt detta! Och jag lovar er, jag är rädd om mig!

Önskar er en skön em! Kärlek /


Miee

Av marie75 - 1 september 2014 06:43

Godmorgon kära ni! Godmorgon kära Malmöbor med omned. Igår va det en riktigt katastrof dag här nere i dessa delarna av Skåne. Det åskade från och till i över 4 timmar och regnade något otroligt massa. Översvämningar precis över allt. Bussar som ordagrant simmade fram och bilar som flöt runt. Vi är väldigt små när naturens krafter tar över.. Känns som naturen vill säga oss något... Med tanken på att allt detta hände igår... Idag är jag tacksam att jag har vind och inte källare.


Önskar alla en skön dag.. Va rädda om er. Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards