Alla inlägg den 13 september 2014

Av marie75 - 13 september 2014 14:30

Tankarna hinner i kapp mig idag... När jag står här och packar så kommer jag helt plötsligt på en massa saker.. Jag har en del frågor men dom får helt enkelt stanna kvar här.. Jag vet iallafall.... Jag sträcker ut min hand....

Snart sätter jag . här ... Idag fyllts lådor av minnen och av nya möjligheter... Dörren är öppen och jag väljer vägen som jag redan har börjar vanndra på... Det finns alltid bitar som går att plocka upp, det finns alltid bitar som ska läggas på rätt plats... Det handlar om att låta dessa bitar helt enkelt ramla på plats av sig själv... Att stanna kvar men att ta steg för steg och inte påskynda utv.... Jag tror och jag vet att mina tankar är fulla av sinnero.... Jag sprider min kärlek och jag sprider mina energier. Jag fylls med glädjens sång och fylls med styrka mot mitt mål!

/ Miee

Av marie75 - 13 september 2014 08:33

Godmorgon kära ni! Jag har mycket att roda idag! Flyttkartonger och jag och paus med plugg! Planen är solklar... Nycklarna får jag nästa vecka! Tack älskade Moster! Det ska målas innan inflyttningen :) men nu ska det torkas och packas !


Önskar er en underbara dag !


Va rädda om er .....



/ Miee

Av marie75 - 13 september 2014 00:21

Jag är defensivt inte utvilad, men jag har veklingen haft fokus och nu gäller det hålla de flyttande i kunskap för jag är inte fullärd... Igår körde jag 7 mil ! Klockrent och fel fritt ! Jag är stolt över min egen kraft och styrka. Ingen kan rubba på mig... Jag skakas om lite ibland av diverse händelser och känslor men grunden är ändå den samma. Jag har mål och just nu är det del mål.. Jag är på väg och jag släpper inte taget, inte denna gången... Jag stannar...


Sov gott / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards