Alla inlägg den 25 september 2014

Av marie75 - 25 september 2014 22:49

Här är brudarna :)

Så härligt tjejer! Så gör ni det igen... Men första gången för klubben Fc! Ni är grymt duktiga! Grattis till er... Stolt Malmöbo.. Är jag! Tack för en härligt säsong ...

Snart ska jag krya ner i min säng och Sova gott! Ska faktiskt inte ställ kl till 5 imorgon eftersom flyttkillarna kommer lite senare underdagen... Jag är så tacksam att jag beslöt mig för att ha flyttfirma hade faktiskt inte orkar bära en massa imorgon..


Sov gott kära ni... // Miee

Av marie75 - 25 september 2014 19:34

Haha jo då jag har massa kläder.. känns som jag inte har haft de i bland men jag tar tillbaka de nu! Det är bara till att fylla sopsäckar för min plan sprack... Väskan som jag va optimist att fylla räckte inte... Jag är väldigt seg startad här i kväll.. Skulle helst av allt vilja ligga i soffan och bara va! Får göra de på Lördag kväll ...
Så nu får jag sluta drömma och kicka igång de sista !


// Miee

Av marie75 - 25 september 2014 16:38

Kära kollegier det har verkligen varit en annorlunda dag på jobb i dag. Tack för otroligt bra samarbete och för bra kommunikation ! Idag klappar vi oss själva på axlarna och ger oss själv den glädjen! Lång dag och tidig sån dessutom men nu är jag på väg hem och ska försöka städa bort kalken från mitt golv i duschen.. Och packa ner mina kläder sen är jag färdig och redo för att avsluta denna tre års perioden i mitt liv!

Tack fina du som skickade sms till mig idag! Älskade du, självklart är vi vänner ! Jag har hade fokus på att vara ego denna sommaren för att kunna ro saker som legat framför mig alldeles för länge i mitt liv och nu va det möjligheter som gjorde att jag valde denna vägen men alla ni som är mina vänner på riktigt vet att vänskapen är starkare än tiden, livet ger oss olika vägar på vägen och nu va det min tur. Jag har veklingen mått bra av att vara ego denna sommaren! Jag har även jobbat otoligt mycket med min andliga utv som faktiskt har överraskat mig dessa månaderna.




// Miee

Av marie75 - 25 september 2014 05:29

Godmorgon kära ni... Dax för mig att vakna nästa sista morgonen som malmöit... Hoppas att ni har sovit gott. Jag skulle vilja stanna tiden här... Sova ut och bara ligga kvar och va.. Krypa ännu mer ner i sängen och somna om.. Min hals känns som rivjärn och jag är nysig och hes, och säkert lite feber.. Som ett brev på posten kommuner bakterierna tillbaka. Nu är det bara att hoppa upp och möta dagens utmaningar och möjligheten att möta dagens ljus trotts den mörka morgon. Idag ska jag packa mina kläder och lägga ner min bäddmadrass, så inatt blir de soffan , tror ja... Va rädda om er och ha en bra dag. Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards