Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av marie75 - 29 oktober 2014 18:40

Idag har jag sätt väldens sötaste spöken och många va dom! Tack för en mysigt Hallowen fest med fina utklädda barn :)

Idag tackar jag dig som jag pratade i telefonen med på min rast! Du gjorde verkligen min dag!

Nu är dagens jobb pass slut... Och hade de inte varit så kallt så hade jag åkt och titta på dig när du spelar fotboll ikväll... ;)


Önskar alla en skön kväll // Miee

Av marie75 - 29 oktober 2014 12:07

Hallowen underbara Hallowen... Idag är det fest!

Jag tittade en liten stund på cancer galan i måndags och fastnade för en gamal låt som dammas av just nu i mina öron... Allt man kan önska sig! Den går varm på min spotify ... Älskar denna låten.


// Miee

Av marie75 - 29 oktober 2014 07:18

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Denna höstliga morgon sitter jag i soffan med en filt om mig med ljusen tända och käkar frukost till tv 4 morgon. Väldigt härligt och mysigt. Onsdag morgon vaknar och idag blir det ännu mer mys... Önskar er alla en skön dag . Fånga dagen // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards