Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av marie75 - 9 oktober 2014 12:27

Många frågar mig hur jag jobbar som medial.. Jag tänkte skriva hur jag jobbar som medial. Alla jobbar vi med olika förmågor och på olika sätt. Vem som väljer väg till oss tror jag är förutbestämt. Varför just jag fått gåvan att vara en ängel i mångas ögon ser jag med som en gåva. Jag är väldigt ödmjuk inför mina uppdrag som medial och allt information har jag tystnadsplikt på, gentemot dig som kommer på en medial sittning / vägledning eller till dig som har seans hos mig. Min mediala förmåga har verkligen utvecklas de senaste åren, eftersom jag har valt att utv den i takt men de som kommer och vågar öppna upp. De senare 5 åren har jag varit väldigt aktiv. Jag använder inga hjälpmedel utan har en öppen dialog med dina gauider och dina skyddsänglar, dina anhöriga och dom som av någon anledning lämnat oss här på jorden. Dialogen är klockren mellan oss. Jag träffade många på mässan som blev mäktigt imponerad av min klockrenhet och mitt sätt att jobba. Jag känner in utan att fråga några frågor. Jag vet att jag är duktig och att vi kommunicera på ett sätt som gör att jag faktisk själv förundras över hur duktig jag är. Jag lär mig grymt mycket för varje sittning jag har och Andevärden och jag kommunicerar grymt bra. Det finns dock en hake som medium att vi som ger er andlig vägledning får så mycket information om andra men ingen information om oss själva :) Men livet ska ju inte vara som att glida på ett bananskal bara för att vi är mediala. Jag är väldigt tacksam för min gåva och min mediala resa.

// Miee

Av marie75 - 9 oktober 2014 05:57

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Torsdag idag! Nu är mina kläder i ordning och nu står det sopsäckar till stadsmission och väntar! Jag har ett litet extra slag i mitt hjärta för just stadsmission eftersom jag engagerade mig under en hel höst och vinter , för att hjälpa till att vara en av de drivande i Jul fest för de hemlösa och vet att de hjälper deras verksamhet otroligt mycket. Så i stället för att slänga så ta er till stadsmission i Malmö och lämna i de du inte är behov av länge, jag vet att många väntar på att bli varma av just dina kläder. Det enda kravet stadsmission ställer är att de man lämnar in ska vara helt och inte missfärgat. Nu önskar jag er en skön och härlig Torsdag, va rädda om er.

Carpe diem // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards