Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av marie75 - 22 oktober 2014 19:10

Om jag inte har fått någon förändring av min huvudvärk imorgon, så måste jag helt klar söka läkare. Jag är inne på dygn 6 imorgon, den söker mig och har gjort hela dagen så mår riktigt illa. Nu ska jag hem och bädda ner mig.


// Miee

Av marie75 - 22 oktober 2014 12:00

Älskar att få vara barn på nytt på jobb. Idag har vi lekt med löven och kastat upp de i luften samtidigt som vi tränade på matematik :)


// Miee

Av marie75 - 22 oktober 2014 07:57

Hösten underbara hösten.... Jag har plockat fram " nya" sånger till barngruppen jag jobbar i om hösten och det är så härligt när barnen lär sig de nya texterna på melodier som de redan kan. Imponerad hur snabbt de små grynen lär sig nya texter. Jag har hittar många fina höstsånger på många bra pedagog sidor. Jätte kul. Snart ska även sjunga lite Halloween sånger innan det är dax att ta fram Jul och träna inför Lucia. Alla årstider har sin charm. Önskar alla en underbar dag, va rädda om er.


Carpe diem // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards