Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av marie75 - 19 oktober 2014 19:14

Tack för denna veckan och tack för denna helgen! Nu säger jag godnatt och ser fram emot morgondagen.

Önskar er en skön söndag // Miee

Av marie75 - 19 oktober 2014 09:53

Jag tänker ha ett öppet event på Rådhusplatsen i Trelleborg den 31/10 kl 19:00 Tänd ett ljus! Det är Rosabandet månad och pg av de så vill jag gå ett steg länge i mina tankar... Jag kommer starta ett hjärta denna kvällen, så kom ner och va med och skapa denna kärlek! Kärleken är till alla som kämpat för någon som lämnar denna sidan och inte bara i cancer . Du har kanske just nu någon som är sjuk i din närhet eller du själv? Kraver jag ställer på dig denna kvällen är att du tar ljus med dig!


Hjärtligt välkomna för att få känna styrka och kärlek // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards