Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av marie75 - 2 oktober 2014 22:47

En full späckad dag med mycket andliga jobb.. Vilken underbara energi jag fick av er alla! Tack till er alla som kom i kväll! Helt underbart va de! Så härligt me människor som känner av mina positiva enegier och njuter av mitt sällskap! Tack för fina och go respons ifrån er! Vi har jobbat intensivt med en grupp på 13 st i kväll och två sittningar innan. Jag har haft en lång arbetsdag från 6:45 till 22:30 idag.. Nu blir det snart sängen så fort jag kommit hem.. Sen är det jobb på mässan hela helgen :) sov gott kära ni. / Miee

Av marie75 - 2 oktober 2014 18:09

Så då laddar jag om batterierna så jag är full av nya enegier till jobb 4 ikväll! 180 timmars jobb denna veckan! Helt galet, men väldigt roligt. Ja mitt liv är väldigt mycket jobb just nu men jag trivs som fisken i vattnet! En ny grupp väntar på mig, så nu ska jag sätta mig och meditera, så jag är redo om en stund och öppna upp


// Miee

Av marie75 - 2 oktober 2014 04:43

Godmorgon kära ni! Det är verkligen underbart att vakna till ännu en blå seger på hemmaplan igår! Vi är helt klart bäst! MFF äger! Det är veklingen coolt :) att få uppleva denna känslan som trogen MFFare. Det va glädje tårar Igårkväll. Världen pratar och skriver om oss idag! Grattis killar ni är grymma!


Önskar alla en underbara dag. Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards