Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av marie75 - 5 oktober 2014 22:37

Tack MFF för den glädjefylld men dock nervösa 90 min ni bjöd på i kväll. Tårarna sprutade efter Marcus 2-3 mål! Stolt och lycklig säger jag godnatt till er och alla andra Mffare :) Två nya SM-guld till Malmö denna allsvenskan! Grattis riktigt stolt är jag :) Sov gott / Miee

Av marie75 - 5 oktober 2014 17:52

Andlig vägledning tack för alla sittningar som vi har haft denna helgen, och alla som har varit och besökt oss ! Väldigt positiva enegier hela helgen! Tack för denna helgen.

Miee på Andlig vägledning

Av marie75 - 5 oktober 2014 07:49

Att bli berörd själsligt av någon annan människa är väldigt vackert. Att känna att bitarna är på plats, att sluta sitt eget sökande och veta att han alltid har varit en dela av grunden måste vara kärlek. En känsla av att ha kommit hem i kropp och själ. Jag vet vad mitt inre har sökt det är väldigt starkt och känslan byggs på varje dag. Jag vet att mitt inre har gett mig svar på vad jag så många gånger har funderar på. Jag har letat efter rätt känsla för jag fick uppleva den lågt innan jag förstod att de va äkta i grund och botten. Jag har varit på en resa och letat efter ett namn på person fast mitt innersta hela tiden kom tillbaka till dig i mina tankar. Jag har åter kommit hem och in i en otrolig känsla av lugn och nu vet jag att mitt sökande är slut för mitt inre visar mig ditt vackra jag varje dag.

/ Linda

Ovido - Quiz & Flashcards