Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av marie75 - 6 oktober 2014 21:25

Så då va de klart och allt gick super bra :) Tack för de :)

Tack för idag kära ni :) Kärlek till er.. . Sov gott och dröm sött

Önskar er en skön kväll / Miee

Av marie75 - 6 oktober 2014 17:00

Har ni precis som jag sprungit på det nya bandet för Rosabandet? Det sätter igång väldigt många känslor varje år. Hur va de nu med det här att hålla koll på sina egna bröst? Är du duktig på att känna igenom om att känns bra där inne? De som förvånar mig är det är för lite koll på oss som är yngre, varför inte låta oss gå på mammografi och känna oss trygga i att sjukvården fanatiskt hjälper oss att hålla koll på våran hälsa. Ordet cancer är väldigt laddat för mig och är det något som har skrämt mig riktigt mycket så är det just cancer och skrämmer mig än. Jag vill inte uppmärksamma bara bröstcancer för det finns otroligt många andra sorters cancer, som vi inte ens är medvetna om att de finns. Gå hellre till läkaren en gång för mycket. Ung cancer gör ett fantastisk jobb som sprider sina positiva energier att stötta och hjälpa dig som blir drabbad men även som anhörig. Gå gärna in på ung Cancers hemsida och titta på hur dom kan hjälpa just dig som har drabbats.

Va rädda om er. Miee

Av marie75 - 6 oktober 2014 12:01

Så nu är jag här igen.. Nya enegier och nya möjligheter öppnas i mitt hjärta beroende på min livssituation. Jag lyfter just nu fram mitt lugn ännu mer och är äkta och ärlig emot mig själv och berörda. Livet har fått mig att stanna upp och tänka till så många gånger och nu måste jag vara sann mot mig själv och mina nära och kära. Mitt liv är förkort för att Kasta bort på oviktiga saker och jag läger just nu ner väldigt mycket kraft och positiva enegier på att vara sann mot mig själv. Jag vill inte ångra saker som jag inte sagt eller gjort utan jag är ärlig och står för vad jag känner och vill i mitt liv. Det finns personer som är otroligt viktiga för mig som jag vet att jag inte vill vara utan i mitt liv


// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards