Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av marie75 - 16 oktober 2014 20:42

Whopp whoop så va denna veckan me i slut groppen... Intensiv med många nya möjligheter som öppnas en efter en. En intensiv vecka me lite sömn och fullt ös.. En del hastiga beslut och mycket värme från fantastiska vänner med en del överraskningar fulla av kärlek! Vad vore livet utan er! Älskar er! Tack för att ni finns! Mitt hem fylls med värme och skratt och mycket kärlek!



Sov gott // Miee

Av marie75 - 16 oktober 2014 12:11

Det finns änglar på våran jord och många av er lägger inte ens märke till att dom finns. Andra möts av dessa vid rätt tidpunkt precis när de behöver, andra kör på med sitt till man stupar. Att stänga av sitt inre gör tillslut att man stupar eller hamnar på fel sida om sig själv. Vissa människor är sönder stressade och blundar eller tar till droger i sitt liv för att orka men någon gång stupar man ändå. Njut av livet och våga se vad livet erbjuder.



// Miee

Av marie75 - 16 oktober 2014 06:38

Att mötas av ljuset har fått mig att se värden på ett mer ödmjukt och kärleksfullt inre. Att våga vara sann mot mig själv och möta omvärlden med kärlek och ännu mer kärlek. Min resa här på jorden är bara ett lån, och kan ta slut i kväll om jag möter ödet där det är förutbestämt att jag ska gå över. Jag har möt många som har gått över men har så mycket ouppklarat så själen får inte ro trots att den lämnat kroppen. Att möta värden med äkthet gör att min värd blandas med färger från regnbågens färger. Jag ser inte svart eller vitt, alla har vi en uppgift och en resa här på jorden och jag vet att resorna och insikter och rädslor kan fullständigt kan tappa kontrollen under fötterna på många. Att våga möta sitt eget sanna jag gör att man måste gräva upp och ur den där sorgen, frustrationen, rädslan och den där dolda hemligheten som väldigt många gärna förnekar för sig själv. Att mötas av rädslor och frustation är ett sätt att börja sin inre resa, om man vågar titta in i sitt inre. Tyvärr kör många på i olika spår och vågar inte konfrontera sitt inre. Sina mål och drömmar blir krossade för att man går runt med ett gammalt mönster som blivit till ett monster av rädslor som sätter käppar i hjulet för en själv. Att hellre fasta i offer roller än att våga släppa in det nya och våga möta värden med ett öppet hjärta av kärlek till sig själv och andra.


Önskar er en kärleksfull dag


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards