Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av marie75 - 24 oktober 2014 16:56

Nu tar jag en paus ifrån min blogg och njuter av helg! Önskar er en underbara helg! Va rädda om er.


Kärlek // Miee

Av marie75 - 24 oktober 2014 13:07

Tar du din tid förgivet? Går du runt och låter tiden rinna i mellan fingrarna på dig? Vet du om att tiden är ett lån... Och räntan är sekunder av en minut... Och minuten kommer aldrig mer tillbaks...


// Miee

Av marie75 - 24 oktober 2014 05:54

Om 8 veckor står du här! Du är hjärtligt välkommen du härliga julafton men ska jag vara riktigt ärligt så är det faktiskt inte dig jag längtar efter så riktigt mycket som jag längtar efter dagarna innan du kommer... Månaden innan är mer i stämning inför sluttampen. Allt mysigt som klottras ner i min kalender. Jag veklingen längtar efter snö! Jag hoppas att den där vargen kommer med den där vintern som alla tidningarna skrev om för några dagarna sedan. Jag har en längtan efter dig och hoppas att du kommer så jag får krama dig i min hand och känna hur du smeker min kind! En snöflinga som fyller alla gator och torg med vitt härligt snö! Såg bilder ifrån Östersund igår och jag längtar hem till snön igen! Så nu hoppas jag att Skåne fyller på med massa snö så att vi får en vitt och härligt julafton i dessa delar av Skåne. Tack!


// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards