Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av marie75 - 18 oktober 2014 22:13

Grattis till er idag på eran bröllopsdag! Jag är så glad att ni har funnit varandra:) Ni är helt rätt för varandra. Jag är glad att jag lämnade dig så du kunde träffa denna underbara kvinna! Kärlek till er. Tack för fina bröllopsbilder ifrån er ikväll . Puss och kram till er och barnen


// Linda-Marie

Av marie75 - 18 oktober 2014 19:25

Idag har jag verkligen myst med värdens underbaraste goa fina. Tack hjärtat för allt skratt och mys me dig idag. Tack även till din underbara mamma! Jag är så tacksam för eran kärlek och vänskap! Älskar er!! Lyckan är verkligen i mitt hjärta. Puss och kran till er


Miee

Av marie75 - 18 oktober 2014 07:59

Så nu har jag försummat min träning alldeles för länge, så dag va det då dax att testa banan på ny mark! Och jag kan säga att jag fick blodsmak i munnen, efter att inte ha tränat på väldigt länge! Men nu är det dax igen som sakt! Började morgonen med meditation och nu träning eftersvetas grymt mycket men ska även göra mina situps... Så nu önskar jag er en härlig lördag . Kram till er / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards