Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av marie75 - 7 oktober 2014 21:54

Jag älskad känslan att gå in i lugnet och uppleva den där känslan när jag mediterar... Jag kom in så snabbt.. Och jag ser mitt tredje öga direkt.. Ikväll ska jag även pröva en ny variant av en sak som vi på andlig rådgivning sålde på mässan.

Godnatt och sov sött // Miee

Av marie75 - 7 oktober 2014 13:13

Har du hört talas om Tobias registret? Jag hade vid olika tillfällen av olika anledningar för några år sedan tänkt till när det gäller Tobias registret. När en nära anhörig till mig blev sjuk så fans det ingen tvekan om att inte anmäla mitt intresse som givare. Jag anmälde mig och fick gå igenom en del tester i form av blodprov, eftersom jag är blodgivare så va det väldigt enkelt val för mig att även registrera mig hos Tobias registret. Är du intresserad att veta mer om Tobias register? Gå in på deras hemsida och anmäl ditt intresse. Gå in på Www. Tobiasregistret.se


Av marie75 - 7 oktober 2014 05:25

Godmorgon kära ni! Höstens vindar biter tar i mig denna härliga morgon. Redan den 7 Oktober.. Visst går de snabbt, jag har faktiskt längtar efter att tända ljus och krypa upp i soffan med en varm och skön filt.

Önskar er en härlig höstlig dag. Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards