Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av marie75 - 23 oktober 2014 19:43

Min andliga förmåga har fått sig en törn av mig personligen. Jag har varit irriterad och ifrågasatt en hel del... Det rör ingen av mina sittningar utan ett sätt som jag personligen har satt på spets! Jag som medium får till mig ett klockrent och äkta och en öppen dialog men det finns saker jag personligen ifråga satt ! Jag vet också att jag som medium inte ska veta saker om mig själv och det är jag helt med på, men det finns ändå ett frågetecken som jag väntar svar på ifrån Andevärden. Jag förväntar mig inte underverk men jag förväntar mig äkthet tillbaka, om det öppnas dörrar där de öppnas. Jag vet hela processen men jag väntar ändå på det där svaret. Jag har varit tydlig ifrån början och det finns en förvirrad bild som jag vill ha rätt vänd. Jag väljer vägen och inte mina grannar, dom får jag på köpet om jag vill eller inte. Jag ber om det där sista...






// Miee

Av marie75 - 23 oktober 2014 13:48

Trots mitt hälsotillstånd så ler jag inombords just nu. Fyllde kylen med grönsaker och massa nyttig mat nu inför min kommande träningsperiod som tyvärr blev stopp! Hade tydligen något som skulle rensas ut innan min riktiga träning kom igång på allvar.. Så jag börjar med kosten... Jag behöver egentligen inte gå ner i vikt och det är faktiskt inte därför jag tänker börja träna, och jag har trotts allt ändå hållt en relativt sund kost hela sommaren, eftersom jag bara gått upp 1:5 kg med alla godsakerna jag tryckt i mig. Jag är ju helt såld på Chi late ! Tror jag drack en varje dag på min semester :)

Nu stinker jag vitlök som jag vet inte vad, eftersom jag rensar ur kroppen på allt löst som hösten kommit med. Ingefäran är snart slut, för jag käkar ingefära så de bränner i öronen :)

Önskar er en fortsatt skön dag .


// Miee

Av marie75 - 23 oktober 2014 07:17

Godmorgon kära ni! Tack till alla fina goa vänner på fb för era kramar och krya på dig hälsningar igår. Jag deckade ordagrant igår kväll när jag kom hem. Jag somnar 20 med kläderna på i min säng efter att ännu en gång kräkts. Att ha så ont i huvudet och måste spy är inget trevlig. Jag somnade gott i allafall. Idag ska jag lista mig på en ny vc och hoppas på en tid. Tror att jag fått bihålleinflammation. Idag är jag ledig så det blir till att rå om mig här hemma. Önskar alla en skön dag.

// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards