Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av marie75 - 17 oktober 2014 20:34

En dag i våras fick jag äran att möta en vacker ängel på sjukhuset. Jag mötes av en bestämd och väldigt kärleksfull Ängel. Tyvärr hade våra vägar korsats så jag fick aldrig äran att möta dig fysiskt, men jag är så tacksam för min förmåga som medial att du sökte upp mig. Du va väldigt bestämd och visade mig att de va du! Tack Malin! Du finns i mina tankar denna kvällen och jag har tänt många ljus för dig. Jag va en trogen läsare av din blogg, kanske visste du om de och ville hjälpa mig där i min sorg. Tack vackra ängel för att du öppnade upp länken och för att du va så tydlig.

Fuck Cancer !!!!


Linda- Marie

Av marie75 - 17 oktober 2014 15:35

Önskar alla en skön Fredag. Nu ska jag ta hand om min migrän. Tack kära kollegier för ert stöd i dag och er förståelse för min migrän. // Miee

Av marie75 - 17 oktober 2014 04:22

Hur viktig är din tid här och nu? Ger du dig själv förutsättningar för att du ska leva det där livet du vill leva, eller du glömmer bort att just leva? Vem sätter sig över dina behov? Delar du din tid tillsammans med människor som du älskar och är viktiga för dig? Livet knackar på men är du med på tåget? Är du en av de som sitter på graven och ångrar att du inte sagt och gjort det där extra, för du glömde bort att leva och njuta av att tiden tillsammans med dom du älskar här och nu...för imorgon kan det vara försent för tiden är ett lån och vi vet faktiskt inte när klockan stannar..



Carpe diem // miee

Ovido - Quiz & Flashcards