Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av marie75 - 28 oktober 2014 21:22

Godnatt vackra själar, där ute i vårt vackra Sverige. Ett extra godnatt till alla där ute som förstår innebörden av denna texten.. Släpp taget om de som inte värdesätter dig och som inte ser dig // kärlek -Miee

Av marie75 - 28 oktober 2014 19:02

Jag gjorde ett val... Och valet blev väldigt bra men jag funderar ändå... Jag älskar känslan... men vet något annan idag... Jag vill krypa in och stanna kvar...


// Miee

Av marie75 - 28 oktober 2014 14:52

Nu är det dax att återställa ordningen! Jag packar ner och lägger saker där de borde legat för länge sedan.... Lägger de på hyllan! Nu ska sakerna va på rätt plats....

// Miee

Av marie75 - 28 oktober 2014 06:15

Godmorgon denna tisdagmorgon :)Helt galet va tidigt jag vaknar när jag är ledig! De sägs att det är skönt att komma upp i tid :) önskar alla en skön dag.. Idag ska jag verkligen njuta av denna dagen :) Suga in allt vackert som livet ger mig. Njuta och fånga dagen! Följa mitt hjärta och uppleva mina drömmar!

// kärlek Linda-Marie

Ovido - Quiz & Flashcards