Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av marie75 - 26 oktober 2014 20:01

Idag hade jag ett otroligt starkt möte med en helt underbara person! Jag blir mer och mer säker på hur jag ska gå vidare! Var min resa är på väg.... Det är dax att ta tag i mina drömmar! Jag är på väg och förverkliga mina drömmar. Tåget är på väg och jag sitter redan på tåget och ska förverkliga resan !


// Miee

Av marie75 - 26 oktober 2014 08:57

Imorse slogs mitt inre av en text! En text som fick mina tårar att rinna på mina kinder... Jag vill ta på dig och känna dig och därför lägger jag min hand på din gravsten. Det känns som vi liksom har kontakt då... Det skär i mitt hjärta och mitt inre... Tiden rinner iväg och det är vi som är framtiden! Tar vi framtiden som ett skämt? Lallar vi runt och leker lekar ,som vi va barn på nytt igen?

Mitt inre fick sig en smäll i själen denna morgon, och jag vill dela med mig av mina tankar! Jag vill inte stå vid gravstenen och röra vid en sten där ditt namn är inristat... Då är det försent...


// Linda

Av marie75 - 26 oktober 2014 06:25

Helgen sprang iväg med sommartiden i sin hand... Så då är jag vaken tillsammans med dig du kära vintertid.. De känns som du faktiskt tog den där timmen ifrån mig och inte gav mig den.. Nu hoppas jag att du kommer med snö och kyla till oss på söderslätt innan tomten kommer med klappar till jul. Att vi får en vitt julafton med gnistrande snö -20 grader och stålande sol!


Igår bakades de Vaniljbullar här hemma. Och de går rykten om att de va de godaste alla som smakat dessa någonsin har ätit! Kanske ska bli bagare och satsa på glutenfritt bageri i min nya hemstad :) eller så mina nära och kära göra som dom gjorde i går,hämta en påse med bullar :)

Så här blev resultatet av godingarna iallafall :)

Önskar er alla en kärleksfull och fridfull dag. Va rädda om er// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards