Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av marie75 - 1 oktober 2014 19:08

En lång och intensiv dag närmar sig ett slut... Nu ska jag ladda om igen och försöka komma i säng tidigt för imorgon är det maraton igen... En väldigt lång dag och intensiva dagar närmar sig. Ser fram emot mässan i helgen. Jag är handledare på jobb åt en tjej som går Barnskötare utb i Malmö och hon kommer vara hos oss i 4 veckor. En väldigt duktig tjej och vi är väldigt glada att hon är hos oss, och jag hoppas att jag kan lära henne mycket under tiden hon är hos oss.


// Miee

Av marie75 - 1 oktober 2014 12:40

I helgen är det mässa i Malmö och jag kommer att sitta som medium. Företaget Andlig vägledning kommer att finnas på plats där jag arbetar med andlig rådgivning. Vi kommer även att erbjuda Healing på plats. Vi på andlig vägledning kommer även att sälja Änglakort, pendel och lite andra härliga saker. Hoppas att vi ses där. Hjärtligt välkomna till oss på andlig vägledning. Önskar Jonny och Miee

Av marie75 - 1 oktober 2014 08:08

Godmorgon kära ni. Godmorgon kära oktober , perfekt väder du bjuder på denna morgonen :) Nu har jag kört i mörkret och spöregn! Tack för de! Idag och igår har jag tränat på saker som kan dyka upp på min uppkörning! Klockren körning även idag! Verkligen skönt. Idag blir det en lång dag i Malmö...

Tack kära läsare för eran respons med min blogg under sept ! Ni gör min väldigt glad när jag ser att just min blogg är av intresse. Önskar er alla en skön höstdag. Va rädda om er och fånga dagen.
Till dig som ligger på sjukhuset, krya på dig så vi snart kan ses .


// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards