Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av marie75 - 27 oktober 2014 22:09

I kväll sommar jag med ett leende och lovar att jag kommer sova väldigt gott!


Tack!!



Av marie75 - 27 oktober 2014 16:16

Det måste vara något magiskt som händer just nu.. Jag har nog aldrig varit med om att så många är gravida samtidigt! Det är en massa fina magar över allt :) Jag är verkligen glad för dessa fina magarna och lyckan är total. Det blir många fina söta barn 2015 och väldigt mycket kärlek :)


// Miee

Av marie75 - 27 oktober 2014 12:47

Vila i frid kära du. Vi ses i Nagialia


// Miee

Av marie75 - 27 oktober 2014 06:36

Varmt blev de i natt med nya täcken! Väldigt varmt! Då öppnas nya dörrar och jag vänder blad i kalendern! Denna månaden har gjort stora förändringarna och livet gör mig bara lycklig om jag vågar vara lycklig! Mina resor har verkligen fått mig att förstå vad ärlighet och äkthet är. Jag har förstått den där koden eftersom resan hit har fått mig att inse att ljuset sprider så mycket kärlek. Känslan sitter där den sitter om man som jag vågar öppna den där hemliga skatten och se på livet med ljuset. Resan är lång och den är jobbig, men jag kan lova att den är värd allt slitt och alla tårar när insikten är ett faktum. Det är inte ens lönt att låsas för det finns där hur mycket du än vill tvätta bort de så finns de där ändå!

// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards