Alla inlägg under augusti 2014

Av marie75 - 7 augusti 2014 06:41

Visst är det en god karamell och suga på idag :) att MFF vann igår :) mitt favorit lag tog verkligen chansen och nu är det på riktigt :) Grattis, de gjorde ni bra och Tack Marcus :)

En lite kylslagen morgon vaknar sakta i Malmö denna torsdag. Vad händer idag? Ännu en ny dag full av nya spännande möten och möjligheterna ligger dukat på ett bord, det handlar bara om att sinnet ska vara öppet så att de inte försvinner :) Dagen Idag är en märkligdag och du gör den till din egen och fångar den och tar chansen att njuta av de som ligger där på silvfrfallet och väntar på dig :)


Önskar er en underbara dag :)

Miee75

Av marie75 - 6 augusti 2014 20:04

Det är helt galet vad jag älskar att göra de..... Om och om igen! Idag blev det bara Pw eftersom min kropp va helt ur balans igår. Jag somnade 14 och sov till nästan 17 igår sen la jag mig med iPaden och 19:45 och tittade på film och somnade även en stund under filmen innan jag vaknade av ett sms... Så idag tog jag det lugnt 3:85 på 38:17. Jag tar nu den godaste drinken efter mitt träningspass. Vaniljkessela mixat med bannan och mjölk:) super gott är det... Nu har jag snart efter svettats färdig sen blir det duchen och ännu ett tidigt godnatt ifrån mig. Sov gott kära ni/ Miee

Av marie75 - 6 augusti 2014 13:02

Ibland förstår man inte hur viktig någon annan person är i ens liv förrän det är försent... Hur gör du för att förvalta den tiden du har i ditt liv med dom som ger dig rätt energier? Hur mycket ger du och hur mycket får du tillbaka? Är du lika viktig för någon annan som personen är för dig? Ger du för mycket av dig själv och förväntar dig samma bekräftelse eller kärlek tillbaka, eller vänskap? Skulle du gå på lik för dina vänner, familj eller din stora kärlek? Får du samma känsla tillbaka eller du kör huvudet i sanden och alla förväntar sig att du är stark och inte behöver känna dig älskad på samma sätt? Är du helt enkelt för stark och människor har svårt att möta dig i en svag och jobbig situation? Ger du massa kärlek utan att känna att du inte har samma plats i någon annans liv? Livet är för kort att slösa energier på människor som faktiskt inte förstår dig för den du är. Du vill inte såra någon och självklart så inte dig själv. Tiden är för kort att tvinga sig på människor som inte ser dig för den du är. En dag kommer och då är det kanske försent ..

Miee

Av marie75 - 6 augusti 2014 08:47

Vad väljer du att se? Det ljusa eller det mörka? Du vaknar med ett sinne med mörka tankar eller ljusa tankar. Vad tar mest plats i ditt liv just nu? Är du en smula rädd för att bryta dig loss ifrån ditt mönster du fastnat under eller ännu värre över.. Bara du sitter inne med den där förändringen på hur du ska fortsätta att må. Att välja positiva tankar gör också att du drar till dig positiva tankar och positiva människor i ditt liv. Vet du förresten om att dina tankar styr du själv över, och hur ditt liv påverkas av ditt eget tankesätt. Du styr över rädslor, styrkor och modet, kärleken och de signaler du sänder får du tillbaka. Så va noga med hur du täkter för karma kommer faktiskt även tillbaka till dig själv.


Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 5 augusti 2014 18:54

Irriterar du dig på någon just nu? Vem tror du av er går och mår dåligast av de? Dina energier sänd inte till den här personen, utan personen är ganska säkert omedveten om att du stör dig på honom eller henne, eller har jag fel? Förmodligen har jag rätt.. Och vems energier är det då som stannar upp? Jo precis dina egna! Släpp taget om tanken och se det som en lärdom och lått inte dina tankar låsa sig där och då! Du är kanske till och med är utsänd för att vara en läromästare till den här personen, då är det ju ännu mer onödigt att störa dig på personen ifråga. Glädj dig åt att du lärt den här person en ny erfarenhet, sträck på dig och njut av kärleken som finns inom dig och runt omkring dig.

Miee

Av marie75 - 5 augusti 2014 17:06

Så nu jag intagit panodil och blivit varm i kroppen under mitt täcke i min säng och fått några timmars sömn. Inskolningsperoiden har börjat på jobb och det betyder även inskolning med nya bakterier för en känslig själ som mig! Men nu gjorde jag som min kropp sa och det blir super bra. Nu ska jag röja undan i mitt hem... Vika tvätt och diska för hand... Ta hand om er / Miee

Av marie75 - 5 augusti 2014 12:30

Lite bilder från Vinter fotograferingen med theflagshipcomany :) som fotograferades för två veckor sedan :) Visst är barnen super duktiga :)

Av marie75 - 5 augusti 2014 06:06

Godmorgon kära ni! Väldigt tidig morgon vaknar i två väldigt trötta ögon idag! Min kropp är väldigt öm i alla muskler efter att ha kört i gång med min älskade träning! Jag skulle verikligen behöva en lång och härlig sovmorgon på ett spa med underbara behandlingar och en lång och härlig semester tillsammans me dig ! Denna veckan är det relativt lagom med jobb och inbokade möten men nu har ju jobbet på fsk startat igen med mina inskolningar, så efter en dag på jobb med nya ledsna barn som ska vänja sig vid förskolans värd så är jag ganska trött. Nu ska jag ta emot första barnet på jobb.. Önskar er en underbara dag / Miee75
Fånga dagen

Ovido - Quiz & Flashcards